FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
  Bestuur  Aantal vragen: 1
 Accommodatie  Aantal vragen: 2
 Afkortingen en termen bij MHCC  Aantal vragen: 2
 Communicatie  Aantal vragen: 1
 Feesten  Aantal vragen: 1
 Gevonden voorwerpen  Aantal vragen: 1
 Helpdesk website  Aantal vragen: 5
 Jongste Jeugd  Aantal vragen: 4
 Reglementen  Aantal vragen: 1
 Scheidsrechter  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Vertrouwenspersoon  Aantal vragen: 1
 Vragen voordat je lid wordt  Aantal vragen: 2
 Vrijwilliger  Aantal vragen: 1
 Wedstrijden  Aantal vragen: 2

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Afkortingen en termen bij MHCC
Afkortingen van de website

LARS

Leden Arbitrage Systeem: Hiermee plannen scheidsrechters zelf hun te fluiten wedstrijden in.

LISA

Leden Informatie Systeem Almeerse: Online-systeem waar alle informatie voor/van onze leden wordt beheerd. Toegankelijk voor leden van de organisatie. Dit systeem is ontworpen door de Almeerse maar ingekocht door MHCC.

MATS
Materiaal Administratie Systeem: Online kan worden bijgehouden wie welke materialen (met name sleutels) binnen MHCC beheert of in bruikleen heeft.

BAS
Bar Administratie Systeem: Hierin kunnen de leden zelf hun diensten inplannen in het barschema.

THEO
Hierin staan de leerlijnen voor de trainingen voor de trainers beschreven.

Hier volgt uitleg over termen en afkortingen die vaak gebruikt worden.

DACO

Dagcoördinator op zaterdag, gezeten achter de DACO-tafel.

Uitgevoerd door een groepje ouders van jeugdleden, die alle zaken tijdens de thuiswedstrijden coördineren.

HOCKEYHELDEN

In het voorjaar is dit de mogelijkheid voor de jeugd om kennis te maken met de hockeysport.  Jongens en meisjes krijgen, op leeftijd ingedeeld, 1½ uur training van een gediplomeerde train(st)ers.

Vervolg op de open dagen: 4 zaterdagen gedurende 1½ uur training voor de jeugd.

D-KAMP

Het is een nacht kamperen met tenten op Wouterland voor alle jongens en meisjes van de D-jeugd. Het is bij aanvang van het nieuwe seizoen. Start Zaterdagmiddag, einde zondag om 12:00 uur.

JONGSTE JEUGDDAG

Ter afsluiting van het hockeyseizoen is er in district Noord- Holland een toernooi voor alle E en F-jeugd, voor wie mee wil doen. Alle hockey verenigingen krijgen via de KNHB teams toegewezen en organiseren het toernooi. Castricum kan bv. een aantal F-teams krijgen of een aantal E-teams. Ieder jaar is het anders.

GROTE CLUBACTIE

Mogelijkheid voor jeugdleden om geld te verdienen voor de club, door het verkopen van loten van de grote clubactie. Een deel van de inkomsten is voor je club.