FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
  Bestuur  Aantal vragen: 1
 Accommodatie  Aantal vragen: 2
 Afkortingen en termen bij MHCC  Aantal vragen: 2
 Communicatie  Aantal vragen: 1
 Feesten  Aantal vragen: 1
 Gevonden voorwerpen  Aantal vragen: 1
 Helpdesk website  Aantal vragen: 5
 Jongste Jeugd  Aantal vragen: 4
 Reglementen  Aantal vragen: 1
 Scheidsrechter  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Vertrouwenspersoon  Aantal vragen: 1
 Vragen voordat je lid wordt  Aantal vragen: 2
 Vrijwilliger  Aantal vragen: 1
 Wedstrijden  Aantal vragen: 2

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Vragen voordat je lid wordt
Mijn kind zit op hockey en dan.......?

Bezoekt u minimaal één maal per week de website www.mhcc.nl

Hierop staan onder andere teamindelingen, trainingsschema, tel.nrs. van trainers,  wedstrijdprogramma, rijdersschema, barrooster, foto’s en aankondigingen.

Zorgt u ervoor dat uw kind elke week op de afgesproken tijd op de training is. Natuurlijk gekleed in sportkleding, mét gebitsbeschermer en beenbeschermers. Trainen is namelijk verplicht en de beschermers ook.

Meld u, als je kind verhinderd is voor de training, dit vanzelfsprekend vooraf bij de trainer (tenzij anders met de trainer afgesproken).

Meldt u uw kind tijdig af voor de wedstrijd bij de coach. Vergeet dit niet, het is immers een teamsport.

Zorgt u ervoor dat uw kind een half uur voor aanvang van een thuiswed­strijd aanwezig is en klaar om te spelen (in het hockeytenue, bitje, scheenbeschermers). De coach bepaalt of bij koud weer de kinderen bv. een maillot aan mogen. Vergeet ook de stick niet (naam erop , en niet te klein?).

Is je kind voor een uitwedstrijd ruim voor de vertrektijd bij het clubhuis aanwezig

Respecteer je dat de coaches. Zij doen het woord, maken de opstelling en voeren alle andere coachwerkzaamheden uit. Als je geen coach bent, bemoei je je niet ongevraagd met deze zaken.

Zorg je ervoor dat je kind, als hij of zij aanvoerder is van een O10, O9 of  O8-team fruit meeneemt voor in de pauze.

Stimuleer je natuurlijk sportief - en teamgedrag bij je kind. Dus als hij of zij vergeet de tegenpartij te bedanken of te feliciteren, fluister je je kind dit even in. Je wacht na de wedstrijd totdat de teams limonade hebben gedronken.

Kun je helpen met het maken van een wedstrijdverslag voor op de site.

Ben je verplicht om gehoor te geven aan de oproep van het rijderschema en barrooster. Als je echt verhinderd bent, moet je zelf voor vervanging zorgen.

Ben je welkom om zelf ook te hockeyen op maandagavond van 20.15 - 22.00 uur tijdens het trimhockey. Na 3x gratis meedoen beslis je of je doorgaat.

Vragen met betrekking tot lid worden.......

Hoe word ik lid?
Lid worden gaat via het internet: Je kiest 'Lid worden?' in het menu (of je klikt hier) en dan vul je stap voor stap het formulier in. Je krijgt vervolgens een bevestigings email. Na een aantal dagen krijg je een welkoms email.

Mag ik een keertje meedoen?
Ja! Je bent van harte welkom, mail of bel eerst wel even zodat we kunnen doorgeven wanneer je langs kunt komen. Op de woensdagmiddag trainen de allerjongsten (6-9 jaar). Het is ook leuk om op een zaterdag of zondag te komen kijken, dan krijg je meteen een indruk hoe het gaat bij de MHCC. Je kan (nadat je je hebt ingeschreven als proeflid) een tweetal weken meetrainen en daarna heb je de mogelijkheid om het proeflidmaatschap ongedaan te maken. (indien je dit niet doet ontstaan er contributieverplichting). Het proeflidmaatschap bestaat ook voor senioren en trimmers.
Let op: Als je het proeflidmaatschap niet stopt geldt de startdatum van de proefperiode als inschrijfdatum.

Waar koop ik mijn clubkleding?
De clubkleding koop je online bij HockeyGear.
 Laat je goed informeren over welke stick voor je kind geschikt is.

Voor kinderen die net lid zijn en nog willen proberen of ze hockey een leuke sport vinden zijn er sticks in het clubhuis beschikbaar!