Hockeyzaken

Start seizoen 2019-2020

Nieuws afbeelding 12-7-2019

Zo vlak voor dat de zomervakantie begint delen wij graag de volgende informatie met je.

Begeleiding
In de bijlage vind je het overzicht van coaches/begeleiding voor komend seizoen. De komende periode vullen wij dit verder aan met begeleiders/managers/lijnco's en trainers.

Start trainingen
De AB jeugd start in de week van maandag 19 augustus, waarbij de A1 en B1 de mogelijkheid krijgt om in de voorcompetitie een derde trainingsmoment in te lassen. De overige jeugd teams starten met trainen vanaf maandag 26 augustus.

Kick-off Jongste Jeugd
De jongste jeugd start eveneens vanaf maandag 26 augustus. De kick-off voor de jongste jeugd is op zondag 1 september van 9:30 tot 10:30. Doel van deze meeting is dat ouders bij elkaar gebracht worden om alle begeleidingstaken onderling te verdelen. De kinderen spelen in dat uur een trainingspartijtje onder begeleiding van de jeugdcoaches.

Voor de senioren geldt dat dames 1 en heren 1 starten vanaf de eerste week van augustus. De trainers vanuit de club zijn beschikbaar vanaf de week van 26 augustus. Als teams eerder willen trainen kan dat, echter graag in overleg met Joris de Vries (technisch manager).

Save The Date - oefenwedstrijden
Op 31 augustus worden er door de jeugdteams oefenwedstrijden gespeeld. Zet deze datum alvast in je agenda. Zodra een programma hiervan bekend is, wordt dit zichtbaar in de MHCC-app. Voor de senioren wordt op zondag 1 september een oefenwedstrijd geregeld. Dit kan onderling of tegen een tegenstander van buiten zijn. Daarover op een later moment meer in de MHCC-app.

Hou vanaf eind augustus de website en de MHCC-app in de gaten voor aanvullende informatie.

Rest ons verder niets dan iedereen een hele fijne zomervakantie te wensen!

TC MHCC