Bestuursinfo

25 februari a.s - vervolg visie-avond MHCC

Nieuws afbeelding 12-2-2019 Donderdag 31 januari organiseerden wij een visie-avond (jeugd)hockey onder leiding van initiatiefnemers Ray van der Klis en Djurre Roggeveen. Iedereen met passie voor hockey en die wilde meepraten over het technisch beleid van MHCC, was voor deze avond uitgenodigd. We hebben gemerkt dat het onderwerp leeft binnen de club, een enthousiaste groep leden en ouders van jeugdleden zijn naar deze avond gekomen.

Versterken en aanscherpen
Doel van de avond was om met elkaar te brainstormen en tot een versterking én aanscherping van onder meer het technisch beleid te komen. Middels de brainstormtechniek ‘mindmapping’ hebben wij met elkaar een aantal vragen beantwoord. Deze zijn geclusterd in de volgende thema’s:
- Vrijwilligers
- Technisch beleid
- Imago
- Verbinding & saamhorigheid
- Organisatie
- Prestaties
Aan de slag
Maandag 25 februari om 20.00 uur gaan we een aantal van deze thema’s verder uitwerken en bepalen hoe we daar de komende periode binnen de club actief mee aan de slag gaan. Iedereen die hierover mee wil denken en/of een rol hierin wil spelen is van harte welkom. Dat geldt uiteraard ook als je vorige keer niet aanwezig kon zijn.

Ons doel is om van het mooie MHCC een nog mooiere vereniging te maken; voor, door én van ons allemaal! Ik hoop je de 25e te zien. Mocht je mij voor die tijd willen spreken, laat het mij weten via [email protected].

Heel graag tot dan.

Michiel van Zeggeren