Hockeyzaken

a.s. zaterdag laatste competitieronde, dus kampioenenhuldiging

Nieuws afbeelding 27-5-2010
Zaterdag is de laatste competitieronde. Meisjes C4 is al kampioen, maar er zijn nog enkele teams die kampioen kunnen worden, te weten:
  • Meisjes C7 is bij winst kampioen,
  • MB1 is bij winst kampioen en ook
  • JC2 en MC5 hebben nog kans op een kampioenschap.
Kampioen worden doe je niet ieder jaar, dus daar hoort een feestje bij!
Daarom zal er a.s. zaterdagmiddag een huldiging zijn op de club.

Iedereen (alle jeugdleden, senioren, ouders en vrienden/vriendinnen) wordt opgeroepen om zaterdag v.a. 17.00 uur aanwezig te zijn voor de huldiging. Er zal muziek zijn, en Arjen Veter zal als voorzitter onze kampioenen in het zonnetje zetten.
Tevens zullen de diploma's voor de JHT-coaches (trainer/coach cursus) uitgereikt worden door cursusleider Jan Willem Gutteling.
Hier onder het programma:
17.00 uur, aanvang muziek en gezelligheid
17.15 uur, Uitreiking JHT-coachen diploma's door Jan Willem Gutteling
17.40 uur, Huldiging Meisjes C4 en evt. Meisjes C7, Jongens C2 en Meisjes C5 door Arjen Veter
ca. 18.00 uur: aankomst Meisjes B1, waarna huldiging door Arjen Veter.
ca. 18.30 uur: Einde!

Marjolein Admiraal

28-5-2010 @ 16:07:44 |heel leuk die hele huldiging. Jammer dat we met B1 om half 7 echt nog niet terug zijn..