Mededelingen

Dames 1 naar de tweede klasse

Nieuws afbeelding 18-5-2010
Helaas. Het is ons niet gelukt. Afgelopen zondag zijn we gedegradeerd naar de tweede klasse. Het merendeel van dit team is samen opgeklommen vanuit de derde klasse naar de eerste klasse. Twee jaar lang hebben we keurig meegedraaid in de middenmoot, afgelopen seizoen was het continu strijden om het hoofd boven water te houden. Maar tevergeefs, in onze laatste wedstrijd zijn we strijdend ten onder gegaan.

Voor velen was het tevens de laatste wedstrijd in dames 1. Met alle zekerheid stoppen in ieder geval Sophie Hendrix, Margot Hendrix, Heleen van Dongen, Eva Doets, Lindsey van der Veldt en keepster Clarisse Absen. Anderen twijfelen nog. Zodra alle stoppers bekend zijn, komt er een uitgebreid verslag van de afscheidnemers op de website te staan. Op 4 juni volgt het officiële afscheid, ook van interimcoach Heleen Bakker en assistent Koen Vorst.

Dames 1 gaat komend seizoen onder leiding van coach Robbert Zevalkink met een nieuw team bouwen aan het volgende succes. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen!

Bedankt voor alle support het afgelopen jaar. En vooral zondag was het echt hartverwarmend. Al die spandoeken en toeters: het is fijn om te weten dat er zo veel beleving is binnen deze club is (en daarbuiten).

Dus nogmaals, BEDANKT!

Dames 1

Marjan Meijrink

18-5-2010 @ 12:56:14 |volgend siezoen hebben we weer een kampioensfeest, wedden;)