Mededelingen

Het G1 team van MHCCastricum is kampioen

Nieuws afbeelding 21-4-2010

Op zaterdag 17 april is het G1 hockeyteam van MHCC in Amstelveen, op het prachtige hockey-complex van Myra, kampioen geworden.
Het team speelde bij Myra de twee laatste competitie-wedstrijden van het seizoen. De eerste wedstrijd werd, voor het eerst dit seizoen, verloren. Tegenstander Lisse won met 2-1.
Lisse had niet voldoende eigen spelers en in zijn onvoorwaardelijke liefde voor het g-hockey in het algemeen leende coach Niel van Vuuren onder andere het geheime wapen van het team, Rosalie Robertson, een helft uit aan hen en tja, Rosalie maakte voor Lisse een prachtig doelpunt.
De eerste wedstrijd bleek een goeie opwarmer, want tijdens de beslissende kampioenswedstrijd tegen Almere stond het G1 team van Castricum er helemaal en werd overtuigend gewonnen met 3-0.
Het dak ging eraf tijdens de beker-uitreiking, waarbij de anders altijd meespelende vaste keeper Floris Sauer gelukkig ook aanwezig was, tijdelijk in een rolstoel in verband met een behandeling om zijn beenspieren nog wat op te rekken.

Tijdens het weekeind van van 5 en 6 juni gaan de G-hockeyers van MHCC, samen met 3 spelers van de Amsterdamse hockeyvereniging Athena zijn dat 16 spelers, met 2 teams meedoen aan de Speciallympics, die dan plaats vinden in Noord Limburg.
Ook het G2 team van MHCC is nog in de race voor het kampioenschap in hun klasse. Naast een inhaalwedstrijd spelen ze zaterdag 24 april bij MHCC hun laatste 2 wedstrijden.
(ingezonden door een terecht trotse vader...)
Bijlage

Gerdy van Bellen

22-4-2010 @ 14:16:26 |Fantastisch! Allemaal van harte gefeliciteerd!!

Pyne van Eijken

23-4-2010 @ 10:00:02 |Onwijs goed!! En natuurlijk super gefeliciteerd met jullie kampioenschap..!:)

Sophie de Bie

23-4-2010 @ 13:48:48 |Super gedaan! Ik kijk uit naar jullie wedstrijden morgen!

Arjen Veter

23-4-2010 @ 19:58:19 |Helemaal goed, ik ben trots op jullie en ik kom zaterdag kijken!

Sabine Silantjeva

26-4-2010 @ 20:15:50 |top!^O^

Laurent van der Spek

29-4-2010 @ 16:59:52 |Wat een onwijze prestatie's zeg! Win maar lekker alles en wordt de kampioen!