Mededelingen

Castricum doet het goed in het district!

Nieuws afbeelding 9-12-2009
Maar liefst drie spelers van Castricum zijn geselecteerd om te spelen in het districtsteam van Noord-Holland.
Hockeyspelend Nederland is opgedeeld in 5 districten. Elk district stelt teams samen bestaande uit de beste spelers van dat district die enkele keren per jaar tegen elkaar spelen op zogenaamde Districts Ontmoetings Dagen (DOD).

Komende zaterdag zal de C-selectie van de meisjes spelen met Meinske Haak uit onze MC1. De C-selectie van de jongens speelt met Stan Schijen en Yannick van der Drift van JC1.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom om te komen kijken naar ongetwijfeld mooie wedstrijden! De wedstrijden worden gespeeld op de velden van Amsterdam/Pinoke en het programma is te vinden op :

Recent is ook Joren Romijn, de keeper van JC1 van Castricum, toegevoegd aan de B-selectie van het district Noord-Holland waar hij een keeper vervangt die terecht is gekomen in jong-oranje. Een uitstekende prestatie van Joren en het is dus mogelijk dat op de volgende DOD op 2 mei, Noord-Holland wordt verdedigd door maar liefst 4 spelers uit Castricum!
Bram van der Drift
Lijncoordinator

Pyne van Eijken

9-12-2009 @ 15:10:51 |SUPER GOED!! CASTRICUM IS DE BESTE EN DE GEZELLIGSTE CLUB VAN NOORD-HOLLAND ;)

Hester Zonjee

10-12-2009 @ 22:04:31 |Geweldig! http://www.mhcc.nl/site/images/gezichtjes/thumbsup.gifVeel succes zaterdag.