Bestuursinfo

Ons nieuwe clubhuis

22-4-2009 Beste leden,

Afgelopen dinsdagavond heeft het bestuur van MHCC, zoals eerder aangekondigd, de voorlopige plannen voor ons nieuwe clubhuis gepresenteerd. Tijdens deze presentatie werd ingegaan op een stukje verleden, heden en toekomst en werden de laatste tekeningen van ons nieuwe clubhuis getoond. Bij deze vinden jullie de presentatie en de tekeningen.
Voor diegenen die niet in de gelegenheid waren om bij de presentatie te zijn wil ik bij deze een oproep doen om jullie constructieve opmerkingen aan mij te sturen.
Daarnaast een oproep aan een ieder die zijn/haar kennis en kunde in dienst wil stellen van het nieuwe clubhuis; meld je massaal aan want we kunnen alle hulp gebruiken!

Groet,
Frank Ditmarsch

Daan Dijkstra

24-4-2009 @ 20:28:10 |Een ander clubhuis is geen luxe, dat is wel duidelijk.

Daan Dijkstra

24-4-2009 @ 20:29:41 |Een ander clubhuis is geen luxe, dat is wel duidelijk. De presentatie geeft helaas nauwelijks finaciele info. Hoogte investering,