Bestuursinfo

7 april: Ons nieuw clubhuis, de nieuwe stand van zaken...

24-3-2009

Tijdens deze avond wordt er door de diverse betrokkenen een uitgebreide toelichting op de huidige plannen gegeven. Hierbij komen o.a. de volgende onderwerpen aan de orde;

- het ontwerp

- stappen die we nog moeten nemen om het Nieuwe Clubhuis te realiseren

De Bouwcommissie zal verder de plannen toelichten en de vergelijking met het huidige clubhuis inzichtelijk maken.

Daarnaast zal het bestuur aangeven waar we staan met de activiteiten die nog moeten worden uitgevoerd voor we het startsein zouden kunnen geven.

In de afgelopen weken lijkt het rustig geworden te zijn rond de nieuwbouwplannen.... dit is echter niet zo..

Om niet over één nacht ijs te gaan, is er binnen de Algemene Ledenvergadering en de diverse commissies wel degelijk overleg geweest. Het nemen van een verantwoorde beslissing lijkt gemakkelijker dan het is.

Zo zijn er ook vele vragen gesteld en voorstellen gedaan, deze zijn allemaal op hun waarde gewogen.

Ook nu is er gelegenheid tot het stellen van (nieuwe) vragen.

Verder komen vanzelfsprekend de financiële zaken aan de orde.

Bij alle betrokkene leeft het idee dat deze beslissingen heel breed gedragen moeten worden, uw aanwezigheid wordt dan ook bijzonder op prijs gesteld.

Tot 7 april om 20:00 uur in het clubhuis.

Frank Ditmarsch
bestuurslid accomodatie