Nationale Sportkampen komt langs met te gekke knotshockeyboarding!

1-3-2009

Deze zomer organiseren wij, Nationale Sportkampen, op jullie club een waanzinnig sportkamp. Om een voorproefje te geven van het kamp komen wij zaterdag 7 maart en zaterdag 14 maart bij jullie op de club met een te gekke knotshockeyboarding! We gaan er voor zorgen dat een normale competitiedag wordt omgetoverd tot een waanzinnig knotshockeyfestijn!  Zorg dat je erbij bent en doe gratis mee want je maakt kans op te gekke prijzen!!

Lijkt jou het leuk om deze zomer mee te doen aan het kamp op MHC Castricum, meld je dan snel online aan voor één van de hockeykampen (8-10 & 11-14 jaar). Ook kan je kiezen voor één van de tennis -, multisport -, multicreatieve (8-10 & 11-14 jaar) of sport- en spelkampen (5-7 jaar). Voor alle kampen is er een open inschrijving, dus iedereen kan meedoen! We zijn niet alleen bij jou op de club, maar ook op meer dan 50 andere locaties door heel Nederland! Alle informatie over de dag- en overnachtkampen vind je op www.nationalesportkampen.nl . Meld je aan vóór 1 maart 2009 en profiteer van de vroegboekkorting van 20 euro! Het wordt zeker een zomer om nooit te vergeten!!!