Hockeyzaken

Castricum dames 1 versus Alphen dames 1

22-9-2008
Beste leden, ouders/verzorgers en andere hockeyliefhebbers,

Zoals de meesten in ons verslag wel hebben kunnen lezen, was afgelopen zondag een dag om snel te vergeten. De 0-0 was absoluut een winstpunt voor ons! Het slechte spel tegen Alkmaar is gelukkig niet een lijn die we voort gaan zetten. Ook wij hebben wel eens een slechte dag!

Dit kunnen we aankomende zondag goed maken in de thuiswedstrijd tegen Alphen. Alphen kwam net als Castricum afgelopen jaar uit in poule B. Een loodzware poule. Dit jaar spelen we allebei in poule A, een ogenschijnlijk makkelijkere poule. Beide ploegen kunnen dan ook hoge ogen gaan gooien dit jaar. Alphen is momenteel de koploper met maar liefst vijftien doelpunten voor en slechts eentje tegen. Een aanvallende ploeg dus, maar ook verdedigend zeer sterk. Het belooft een lastige maar mooie hockeywedstrijd te worden. En absoluut leuker om naar te kijken dan afgelopen zondag!

Tot zondag, om 12.45 uur op Sportpark het Wouterland.

Dames 1