Bestuursinfo

Voorzitter a.i. Simon Kornblum neemt afscheid

Nieuws afbeelding 1-2-2023

In de periode (2020) dat de club zonder voorzitter zat, heeft Simon Kornblum deze rol interim opgepakt. Oorspronkelijk was dit bedoeld voor 6 maanden, het werd ruim 2,5 jaar. Dankzij de inzet van vele vrijwilligers heeft de club gedurende deze periode flinke ontwikkelingen doorgemaakt. Onder de noemer van het programma ‘MHCC Vooruit’ zijn er mooie stappen gezet, waaronder een nieuwe structuur en missie van de club, een nieuwe commissiestructuur en samenstelling van het bestuur, een volledig nieuw ingericht clubhuis en een nieuwe hoofdsponsor (Basic Label) en last but not least nieuwe clubkleding en een tweede waterveld.

Tijdens de ALV van vorige week heeft Simon aangegeven het stokje over te willen dragen. Dit betekent dat het tijd is om op zoek te gaan naar een goede opvolger. Totdat er een nieuwe voorzitter is gevonden, wordt de voorzittershamer tijdelijk overgenomen door Maarten Neve. De interim voorzittersrol doet Maarten naast zijn bestuurlijke rol hockeyzaken junioren.

Nieuwe voorzitter
Nu veel zaken goed op de rit zijn, is het toevoegen van een nieuwe voorzitter aan het huidige bestuur echt een must. Zo houden we iedereen binnen het bestuur bij zijn eigen expertise, kunnen lopende projecten verder uitgewerkt worden en kunnen we de club met elkaar nog verder versterken.

Op de foto het bestuur van MHCC. Van links naar rechts: Maarten Neve (hockeyzaken junioren), Simon Kornblum, Taco Lucassen (sponsoring en commerciële zaken), Rim Stammes (hockeyzaken senioren), Rob Toepoel (penningmeester), Tanja Heijda (hockeyzaken jongste jeugd) en Chris Maas (algemene zaken).

Kom jij dit topteam versterken?
Heb jij interesse in de rol als voorzitter en wil je meer weten over deze rol? Neem dan contact op met Simon Kornblum (06 – 37 57 67 68) of Maarten Neve (06 – 52 05 88 09). Je kunt ook mailen naar [email protected].

MHCC is van elkaar én voor elkaar. Samen maken we de club!