Vanmiddag feestelijke opening waterveld 2, neem stick en bal mee!

Nieuws afbeelding 20-11-2022
Vanmiddag om 16,30 uur wordt ons nieuwe waterveld 2 officieel geopend. De opening wordt op ludieke wijze gedaan door wethouder Roel Beems en daarvoor hebben we een heleboel kinderen nodig. Dus kom allemaal én neem je kinderen (graag met stick en bal) mee. Alle leeftijden zijn welkom. En vanmiddag spelen ook de Dames 1 en Heren 1 thuis. Dus vanaf 12.45 uur volop hockeyplezier op en langs het veld!

Met de officiĆ«le opening van waterveld 2 staan we even stil bij deze fantastische vooruitgang van de club. Dit doen we graag met iedereen die de club een warm hart toedraagt: ouders, senioren, parahockeyers, veteranen, scheidsrechters, trainers, coaches, managers en vooral ook alle jeugdleden van MHCC. Het nieuwe veld hebben we mede te danken aan de Gemeente Castricum. Ook het nieuwe miniveldje, gelegen tussen veld 1 en veld 2, wordt op deze dag officieel in gebruik genomen.

Super Sunday
Naast een leuk openingsprogramma is het ook Super Sunday. Dit betekent dat zowel Dames 1 als Heren 1 thuisspelen. Genoeg te beleven op de club dus.

Wedstrijdprogramma
12.45 uur | Dames 1
12.45 uur | Heren onder 25
14.45 uur | Heren 1
14.45 uur | Heren Veteranen

Openingsprogramma
16.30 uur | Ludieke opening door voorzitter Simon Kornblum en wethouder Roel Beems
16.45 uur | Start borrel
17.30 uur | Start hapje eten en vervolg borrel

Wij hopen dat vele leden en belangstellenden aanwezig zijn bij dit feestelijke moment.

Graag tot dan!