Regiohockey #2: voor (oud) hockeyers 18+

Nieuws afbeelding 16-3-2022
Heb jij ook weleens zin om weer met je stick achter een balletje aan te rennen? Echter kan jij ook geen commitment geven aan een team? Dan hebben we nu de oplossing voor je! Op zondag 3 april organiseren Jisse Waasdorp en Ray van der Klis onderlinge wedstrijden voor (oud) hockeyers en trimhockeyers afkomstig uit de regio. Het doel van dit evenement is om de verschillende clubs en hockeyers meer aan elkaar te koppelen en gezelligheid te creĆ«ren. Deze editie vindt plaats op Hockeyvereniging de Terriers in Heiloo en we hopen dit initiatief in de toekomst een aantal keer per jaar op diverse locaties te kunnen organiseren. Nog voor corona, in seizoen 2020, heeft de eerste editie met succes plaatsgevonden bij MHCC.

De wedstrijden starten rond 16:15 uur en eindigen 17.45 uur. Na afloop zorgen we voor een borrel en een hapje eten zodat je nog even gezellig kan blijven hangen. Iedereen die zin heeft, ook kinderen & vriendjes, kan blijven eten, zolang we het maar van te voren weten. In principe hanteren we voor de wedstrijden een leeftijdsgrens van 18+.

Verschillende niveaus
Plezier en gezelligheid staan voorop maar we maken wel een indeling waarbij voor een ieder het juiste niveau wordt aangeboden. Bij de inschrijving vragen we je dan ook om aan te geven in welke categorie we je mogen indelen: 1. beginner/ beperkte ervaring, 2. enige ervaring, 3. veel ervaring. De teams worden op de dag zelf bekend gemaakt. We spelen 7 tegen 7 of 11 tegen 11.

Kosten
De kosten bedragen 10 euro p.p. (hockeyen inclusief twee drankjes) en € 17,50 p.p. als je ook blijft eten. Kinderen eten gratis mee.

Heb je zin gekregen en wil je dit absoluut niet missen? Meld je hier aan.

Deel dit bericht gerust met andere (oud) hockeyers, iedereen is welkom!

We vertrouwen op een goede opkomst.

Tot 3 april!

Sportieve groet,

Jisse (0625252472) en Ray (0628102288)