Jongste Jeugd

Onderlinge wedstrijdjes Jongste Jeugd

Nieuws afbeelding 24-1-2021

Vanaf zaterdag 30 januari a.s. gaan onze jongste jeugdleden ook weer het veld op. Wij hebben gekeken naar het verantwoord spelen van onderlinge wedstrijdjes. Dus een iets andere aanpak als dat wij gewend zijn.

Concreet betekent dit dat we voor de Jongste Jeugd op de zaterdagen 30 januari, 6 & 13 februari onderlinge wedstrijdjes organiseren. Dit doen wij in samenwerking met onze jeugdtrainers en jeugdcoaches. Bij de wedstrijden kunnen geen ouders aanwezig zijn, ook niet als begeleider/coach/scheidsrechter. Wij hebben voor deze opzet gekozen om de bewegingen en contactmomenten van volwassenen zo klein mogelijk te houden.

Begeleiding
Een aantal teams heeft een ‘vaste jeugdcoach’. Voor de teams die dat niet hebben, is in het overzicht (zie bijlage) te zien welke coaches dat voor deze 3 zaterdagen oppakken. De 06-nummers van deze ‘inval coaches’ worden naar de teammanagers gestuurd. Op deze manier kan er, indien nodig, contact worden gezocht met de ‘inval coaches’.

Oranje of wit?
Het thuisspelende team speelt in het MHCC-shirt, het uit team in wit. De wedstrijden van de 6E en 8E worden met keeper gespeeld.

Als laatste willen wij jullie vragen om zowel bij het brengen als bij het halen van de kinderen van de trainingen en/of wedstrijden, zo kort mogelijk op de club aanwezig te zijn. Dit om drukte bij het hek te voorkomen.

TC Jongste Jeugd

Bijlage