Bestuursinfo

Ben je getest? En wacht je op de uitslag? Blijf thuis!

Nieuws afbeelding 15-11-2020
Beste coaches, leden en ouders van leden,

Vanwege een positieve corona test bij één van onze leden, zijn gisteren een aantal leden geïnformeerd met de instructies van de GGD om 10 dagen in quarantaine te gaan.

Inmiddels is er een uitgebreid bron-contactonderzoek verricht en afgerond. De GGD heeft ons reeds vandaag kunnen voorzien van een herzien advies.

De spelers die in quarantaine moeten blijven, zijn inmiddels persoonlijk hierover benaderd.  Voor alle andere leden geldt het bestaande corona beleid: Blijf alert. Heb je klachten? Blijf thuis en neem contact op met de GGD.

Wij als bestuur volgen, te allen tijde, het advies van de GGD op. Ook als dit anders is dan u kunt vinden op internet of wat het onderwijs hanteert of wat u zelf vindt.
Wij begrijpen dat desbetreffende personen gisteren zijn overvallen met de eerdere berichtgeving, wij ook. Wij danken u voor uw begrip en medewerking.

In afwachting van de uitslag? Blijf thuis!
Nogmaals willen wij u erop attenderen dat de jeugdleden ook bij milde klachten niet naar de club komen. In afwachting van een testuitslag, blijf je thuis én komen ook de gezinsleden zonder klachten, niet naar de club.

Heeft u toch nog vragen of is niet alles duidelijk, neem dan contact op met Saranda Bakels (bestuurssecretariaat) op 06-28174066.

Bestuur MHCC