D-Kamp

Vrolijke gezichten tijdens het MHCC D-kamp

Nieuws afbeelding 13-9-2020

Dit weekend vond voor de hele D-lijn het jaarlijkse MHCC D-kamp plaats. Ruim 50 jongens en meisjes hebben genoten van hockey-activiteiten, bingo, disco en kamperen op de club. Slapen was er niet voor iedereen bij: JD1 en JD2 presteerden het om de hele nacht niet te slapen. Best een prestatie na een intensieve dag...

Royale ouderhulp

De wachtlopers (ouders) hadden het zo gezellig met elkaar dat ze er vrijwillig een paar uurtjes hebben aangeplakt. Deze editie van het D-kamp was met de ouderhulp zeer royaal en dat heeft enorm bijgedragen aan het succes van het kamp. Waarvoor onze grote dank!

Clubtoppers

Speciale dank aan dames en heren 1 en de jongens B1 die, ondanks de maatregelen rondom Covid, weer iets geweldigs hebben neergezet.

Wij kijken terug op een geslaagd weekend!

Organisatie D-kamp

Anne Azimi, Djuke Bangma, Manon Twisk en Jeroen Drankier