Van plan om een Volvo te leasen of te kopen?

Nieuws afbeelding 4-2-2020

Maak dan gebruik van de Volvo Clubbonus en verdien voor de club € 500 of  € 1.000. Wanneer je als lid en/of ouder/verzorger van een jeugdlid van MHCC een nieuwe of gebruikte Volvo koopt of least bij Volvo Ton van Kuyk, ontvangt de vereniging een Volvo Clubbonus: € 1.000,- bij aankoop van een nieuwe Volvo en € 500,- bij aanschaf van een Volvo Selekt Occasion. Dat is leuk voor ons allemaal, want dan heb je straks een mooie Volvo en heeft de vereniging een mooie bonus.

Hoe werkt het?
Deze clubbonus gaat niet ten koste van de inruilwaarde of andere extra’s, want het is de importeur, Volvo Cars Nederland B.V., die deze bonus voor zijn rekening neemt. Dus als je een nieuwe Volvo gaat kopen of leasen en je hockeyt bij of bent een ouder/verzorger van een jeugdlid van MHCC, neem dan contact op met Volvo Ton van Kuyk en geef aan dat je gebruik wil maken van de Volvo Clubbonus.

Bekijk hier de intro van de Volvo Clubbonus.