Hockeyzaken

Castricum - Zuid-Afrika

Nieuws afbeelding 1-10-2019

Onlangs verwelkomden wij hockeyers uit Zuid-Afrika. Tien teams van MHCC kwamen in actie. Er zijn prachtige wedstrijden gespeeld. Er werd flink gefeest en mooie vriendschappen zijn gesloten. Allemaal met de passie voor de hockeysport als gemene deler. Een ontzettend leuke ervaring voor de teams én voor onze club.

Missie geslaagd
De Elsie Coetzer Hockey School (ECHS) uit Bloemfontein bezocht Nederland als onderdeel van een Europese tour. De tour van de Zuid-Afrikaanse hockeyers ging langs een aantal Nederlandse clubs. Met als doel Nederland en het hockey in de lage landen te leren kennen en bovendien om internationale ervaring op te doen. De reis had, naast een sportief, ook een educatief karakter. Missie geslaagd en Elsie Coetzer beloofde terug te komen.