Bestuursinfo

Starttraining videoanalyse voor coaches op 17 september

Nieuws afbeelding 10-9-2019
MHCC gaat dit seizoen gebruik maken van het videoanalyse systeem van 360SportsIntelligence. Langs het hoofdveld zijn twee camerapalen met daarin vier camera's geplaatst.

Met dit systeem kunnen coaches en trainers wedstrijdopnames van hun team inplannen en beelden van wedstrijden en trainingen bekijken en coderen. De coach heeft toegang tot alle wedstrijden die zelf zijn ingepland. In het clubhuis hangt een nieuw scherm waarop de beelden bekeken kunnen worden.

Wanneer is de starttraining videoanalyse
Dinsdag 17 september verzorgt 360SportsIntelligence om 20.00 uur een starttraining voor coaches en belangstellenden in het clubhuis.

Wil je je aanmelden voor de starttraining of heb je een vraag en wil je graag toegang tot het 360SportIntelligence videosysteem, stuur dan een mailtje naar [email protected] met je naam en het team dat je coacht.

Groeten Alfred Wagenaar
beheerder 360SportsIntelligence