Bestuursinfo

Rabo Clubkas Campagne levert bijna 500 euro op

Nieuws afbeelding 19-6-2019
Gisteravond was de uitreiking van de Rabo Clubkas Campagne. In het AFAS stadion in Alkmaar waren vertegenwoordigers van ruim 600 verenigingen aanwezig.

Cheque MHCC
Onlangs is MHCC ook rekeninghouder bij Rabobank geworden en mochten onze leden hun stem uitbrengen. Gezien de korte actieperiode hebben we een mooi resultaat gehaald: € 497,88. Erg bedankt voor het stemmen!

Uiteraard doen we volgend jaar ook weer mee en willen het bedrag minimaal verdubbelen. Als Rabobank rekeninghouder mag je 5 stemmen uitbrengen, waarvan 2 op dezelfde vereniging. Iedere stem brengt geld op voor MHCC.

Ben je Rabo rekeninghouder?
Word dan nu alvast lid van de Rabobank, dan krijg je automatisch bericht om mee te stemmen voor de Rabo Clubkas 2020.

Je bent als rekeninghouder niet automatisch lid van de Rabobank. Hiervoor dien je je nog aan te melden op de website van de Rabobank.