Hockeyzaken

Dames 1 zoekt versterking!

Nieuws afbeelding 4-6-2019
MHCC D1 heeft zich, na promotie vorig jaar, keurig weten te handhaven in de tweede klasse. Om in de komende seizoenen kans te maken op promotie naar de eerste klasse zijn wij én onze nieuwe trainer Joris de Vries op zoek naar versterking.

Open selectietraining
Op 12 en 14 juni om 19.30 organiseren wij een open selectietraining om vervolgens nog een onderlinge wedstrijd te spelen op zondag 16 juni om 12.45

Van spelers die van buiten komen wordt verwacht dat ze, indien ze geselecteerd worden, zich voor 1 juli inschrijven bij onze club.

D1 zal komend seizoen twee keer in de week trainen op vrijdagavond en hoogstwaarschijnlijk op dinsdagavond.

Ben jij een speelster of keepster met ambitie en wil jij met jouw ervaring een jong team ondersteunen? Of ben je een speelster of keepster die D1 net niet heeft gehaald of denkt net niet te gaan halen?

Stuur dan een e-mail naar [email protected] t.a.v. Peter Lagerwaard, bestuurslid hockeytechnische zaken senioren.