Hockeyzaken

Ouwe dibbes hockey groot succes!

Nieuws afbeelding 8-4-2019

OUWE DIBBES HOCKEY GROOT SUCCES!

Opa's en oma's met kleinkinderen in de weer, heren 1 spelers die trucjes leren aan jeugdspelertjes, oude vrienden die elkaar weer ontmoeten, "ouwe dibbes" hockey zoals sommigen het noemde, maar vooral veel mooie glimlachen op de gezichten! Wat was het een mooie zonnige, gezellige middag gisteren op de club.

Naast de reguliere competitie werd er gisteren een onderlinge wedstrijd georganiseerd voor 2 dames teams en 2 heren teams. Niveau maakte niet uit, meedoen was belangrijker dan winnen. Want hoe leuk is het om gewoon lekker op je eigen club achter een balletje aan te rennen en daarna gezellig samen een borrel te drinken en een hapje te eten. Ruim 100 volwassen en kinderen hebben aan deze ontzettend leuke middag/avond deelgenomen.

Wil je er de volgende keer er ook bij zijn? Zorg dan dat je de site en Facebook goed in de gaten houdt!

Grote dank aan Ray, Sanne, Irma, Mattijn en Wouter en iedereen die zich heeft ingezet voor deze mooie dag!