Hockey-Helden

Nieuws afbeelding 14-3-2019 Voor kinderen van 4 tot 12 jaar die op zoek zijn naar een leuke sport of graag willen ervaren hoe het is om te hockeyen, start op zaterdag 30 maart de gratis introductiecursus Hockey-Helden.

Hockeyoefeningen, spelletjes en wedstrijd
Hockey-Helden, geeft kinderen de mogelijkheid om drie achtereenvolgende weken geheel vrijblijvend met een hockeytraining mee te doen. Een uur lang worden hockeyoefeningen en spelletjes gedaan. De kinderen zullen naar leeftijd worden ingedeeld. Na de training staat er een glas limonade klaar in het clubhuis.

De cursus wordt gehouden op de zaterdagen 30 maart, 6 april en 13 april van 09:30 tot 10:30 uur bij hockeyvereniging MHCC op sportpark Wouterland. De trainingen worden verzorgd door enthousiaste jeugdtrainers van de club. Tijdens de cursus wordt een hockeystick beschikbaar gesteld.

Deelname aan de cursus is gratis en schept geen verplichtingen.

Inschrijven voor de introductiecursus kan door hier te klikken.