Bestuursinfo

REMINDER: Komende donderdag visie avond

Nieuws afbeelding 29-1-2019

Aanstaande donderdag 31 januari om 20.00 uur organiseren wij een visie avond '(jeugd) hockey bij MHCC'. Wij nodigen je van harte uit hierbij aanwezig te zijn.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

1. (jongste) Jeugdopleiding

2.Technische organisatie en structuur

3.Werving jongens

Iedereen met interesse in deze onderwerpen en een passie voor hockey is van harte welkom om zijn of haar inbreng te geven en samen met ons te brainstormen over deze onderwerpen. De bedoeling is dat we met een selectie van de ideeën aan de slag gaan. Ray van der Klis, voormalig Heren 1 speler van MHCC, Hoofd Jeugdopleiding Hockeyclub Laren en inmiddels een zeer betrokken hockeyvader, is de inbrenger van de onderwerpen. Hij zal een toelichting geven op de onderwerpen.

Aanmelden (niet noodzakelijk, wel handig) kan via [email protected]. Wij zien je graag aanstaande donderdag!

Donderdag 31 januari, Clubhuis MHCC, 20.00 uur.

Hartelijke groet, namens het bestuur,

Peter Lagerwaard