Bestuursinfo

Feestelijke opening seizoen 2018-2019

Nieuws afbeelding 11-9-2018

NIEUWE MHCC SHIRTS OP 22 september!

De eerste wedstrijden zijn weer gespeeld, de jongste jeugd staat te popelen en de senioren kijken uit naar mooie sportieve resultaten.

Zoals eerder aangegeven in de vooraankondiging zal op 22 september het seizoen gezellig worden geopend.

De belangrijkste reden om allemaal hierbij aanwezig te zijn is de presentatie en uitreiking van het nieuwe MHCC clubshirt.

Was vorig seizoen nog sprake van een omruilactie omdat MHCC en Ab Geldermans Sport niet tevreden waren over de toenmalige kwaliteit van de shirts, is er in overleg met de verschillende partijen gekozen voor een nieuwe leverancier, kwaliteit en ontwerp.

Samen met een groep heren-, dames- en jeugdleden zijn we tot een geheel nieuw ontwerp gekomen dat in lijn is met de laatste hockeymode en pasvorm. Ook bijbehorende shorts, rokjes en MHCC sokken zijn aangepast en beschikbaar.

Kom dus allemaal zaterdag 22 september naar MHCC waar we samen met Ab Geldermans Sport het nieuwe seizoen inluiden.

Stichting Movement on the ground:

Graag ontvangen wij het huidige MHCC shirt terug zodat we deze kunnen inzamelen en als MHCC gaan doneren aan 'Movement on the ground'. Deze stichting helpt politieke vluchtelingen en wij hebben aangeboden de ingenomen shirts te doneren zodat de medewerkers van Movement on the Ground deze kunnen uitdelen aan de vele politieke vluchtelingen die in Lesbos (Griekenland) aankomen. Vooral de kinderen hebben weer kleur en vrolijkheid in hun leven nodig. Met sport en spel kan dat bereikt worden. En wat is dan mooier dan onze felle oranje shirts hiervoor beschikbaar te stellen. Deze stichting kent als belangrijkste ambassadeur/oprichter Johnny de Mol.

MHCC sponsor Van Duuren neemt het vervoer van de shirts voor zijn rekening.

Programma:

Vanaf 16:00 uur is iedereen welkom. En kan je je nieuwe MHCC shirt ophalen. Het team van Ab Geldermans zal ook de nieuwe shorts, rokjes en sokken meenemen welke direct in ons clubhuis aangeschaft kunnen worden.

Het zal velen niet zijn ontgaan dat de Heren 1 en Dames 1 teams sinds maart van dit jaar in prachtige fel oranje gekleurde trainingspakken lopen. Ab Geldermans biedt deze pakken op de 22 september aan tegen zeer aantrekkelijke kortingen. Dus wil je ook zo'n gaaf trainingsjasje, broek of compleet trainingspak kom dan zeker naar de club.

Voor teams die zich geheel in het nieuw willen steken heeft MHCC met Ab Geldermans een extra zeer aantrekkelijke korting afgesproken die uitsluitend geldig is op de 22 september en bij een minimale afname van 10 stuks.

Wil je graag het MHCC logo en/of cijfers op je shirt, short of rokje gedrukt hebben? Ook dat kan op de 22ste!!

Tegen betaling (Pin ook beschikbaar) zorgt het team van Ab Geldermans dat dit ter plekke geregeld wordt.

Rond 17:30 uur gaat de BBQ aan! Iedereen die dan een lekker stukje vlees of salade wil nuttigen is uiteraard welkom.

De BBQ wordt wederom mogelijk gemaakt door een groep enthousiaste vrijwilligers van MHCC.

Laat via een reply op de eerder verzonden mail weten of je hierbij bent!

Springkussen / Lasergamen:

Vanaf 16:00 uur is er voor de jeugd een springkussen en kan er deelgenomen worden aan lasergamen!!

Het geheel zal natuurlijk voorzien worden van muziek en ook onze enthousiaste vrijwilligers staan weer achter de bar.

Mocht je onverhoopt 22 september niet in de gelegenheid zijn naar MHCC te komen is in de winkel van Ab Geldermans, Zeestraat 4 te Beverwijk ook het shirt vanaf maandag 24 september af te halen. Let op!! Neem in dat geval alsjeblieft deze email mee.

Namens het bestuur van MHCC, Ab Geldermans Sport en de vrijwilligers, graag tot 22 september.