Bestuursinfo

Wist je dat?!

Nieuws afbeelding 21-9-2017

·Wist je dat we dankzij onze geweldige kluscommissie nieuwe, duurzame buitenmeubels hebben?! Ze zijn mede gemaakt van de stootranden van het oude veld! Super gedaan!

·Wist je dat we op het MHCC secretariaat al driekwart jaar gesteund worden door Mariette van de Bovenkamp, als tijdelijke secretaris? Uiteraard zoeken we een opvolger die haar komt helpen en/of deze taak over gaat nemen. Mocht je interesse hebben meld je even bij [email protected]. Tot de aankomende ALV neemt Mariette de taken waar. Dank je Mariette!

·Wist je dat er afgelopen weekend ondanks de regen een prachtig D-kamp is georganiseerd! Met dank aan de Heren en Dames 1 teams die de clinic gaven (in de regen!) en de jongens B1 die ook dit jaar weer een mooi toernooi hebben georganiseerd! Dank ook aan alle ouders voor de grote opruimactie na afloop! Een mooi evenement met veel vrijwilligersinzet!

·Wist je dat we heel blij zijn met Jelleke Veentjer die na jaren actief te zijn geweest bij de junioren vanaf dit seizoen de lijncoördinatie op zich neemt binnen de Dames Senioren-lijn. Naast Jelleke zoeken we nog een coördinator voor de mannen lijn, vind je het leuk om de communicatie en structuur voor de senioren samen verder te verbeteren? Laat het ons weten op: [email protected] of [email protected].

·Wist je dat we bijna alle trainers en coaches rond hebben voor de ong. 650 leden! Ik zeg bijna want helaas nog niet alle teams zijn voorzien. Weet wel dat we er alles aan doen om dit snel op te lossen zodat zowel junioren als senioren getraind en gecoacht worden.

·Wist je dat er op zondag 8 oktober een super gaaf Ouder-Kind toernooi wordt georganiseerd? Schrijf je nu nog in via: [email protected] en kom samen met je kind een ochtend lekker partijtjes spelen. We spelen op een kwart veld korte wedstrijdjes, dus superleuk om eens samen met je kind op het veld te staan! PS heb je 4 kids op de club of kun je zelf niet, laat een oom of tante meespelen! Mag ook!

·Wist je dat we een nieuwe commissie hebben waar je veel van gaat horen?! Het is de vrijwilligerscommissiebestaande uit Peter Lagerwaard, Manon de Leth en Niels Groen! Zij richten zich puur op het mobiliseren van vrijwilligers voor de verschillende functies en taken binnen de vereniging. Essentieel voor de continuïteit van commissies en taken binnen de vereniging is een goede bezetting en opvolging. Dit is de primaire focus voor de commissie. Heb je vragen, laat het hen weten. Heb je interesse, meld je aan via: [email protected].

·Wist je trouwens dat we op meerdere fronten vrijwilligers nodig hebben? Deze functies en taken lopen uiteen van een event helpen organiseren, het plannen van scheidrechters, tot af en toe een zaterdagochtend achter de Dacotafelzitten of in het bestuur een rol spelen! Dat kan overigens ook voor een kortere tijd. Bijvoorbeeld voor een jaar (i.p.v. 3) een bestuursfunctie. Je wordt altijd eerst ingewerkt, dan draai je zelf een periode om vervolgens weer over te dragen aan je opvolger. Zo hopen we door een lagere drempel meer vrijwilligers te enthousiastmeren. Samen kunnen we meer! Interesse? Reageer dan naar [email protected].

Tot zover de September update, tot volgende keer!

Het Bestuur.