8 oktober MHCC Ouder-kindtoernooi

Nieuws afbeelding 7-9-2017

Op zondag 8 oktober wordt na enige afwezigheid het ouder-kindtoernooi weer georganiseerd op de vereniging.

Iedereen die een zoon/dochter heeft hockeyen bij MHCC in de jeugd kan zich opgeven als koppel. De teams worden op de dag zelf willekeurig ingedeeld! Het toernooi begint om 09:15 en wordt vervolgens afgesloten met een lunch rond 12:15.

*Ooms, tantes opa’s en oma’s kunnen ook worden ingezet als partner van de kinderen!

Spelregels:

• Er wordt 6 tegen 6 gespeeld op een kwart van een speelveld.

• Wedstrijden duren 20 minuten (2 helften van 10')

• Volwassenen en C/B/A Jeugd mogen niet scoren en (liever niet) de bal afpakken van de jongste jeugd kinderen.

• Meedoen is belangrijker dan winnen!

Programma zondag 8 oktober:

09:30 - Aanvang en aanmelden koppels

10:00 - Start wedstrijden

12:15 -  Einde wedstrijden en start lunch incl.

12:45 - Start wedstrijd Dames 1

14:45 - Start wedstrijd Heren 1

Het inschrijven voor het toernooi is kosteloos en kan gedaan worden door een mail te sturen naar [email protected]  met de volgende informatie:

Onderwerp: Inschrijving Ouder-kindtoernooi

Naam kind:

Team:

Naam ouder/partner:

Hockeyervaring: Ja, .. jaar ervaring/Nee

** Een inschrijving voor het toernooi is definitief!