Wedstrijdsecretariaat

Nieuwe seizoen

Nieuws afbeelding 8-7-2017
Einde seizoen en iedereen al volop bezig met de snel naderende vakantie.
Een vakantie die vast weer veel te snel voorbij zal gaan...
Daarom alvast de aankondiging dat er voor alle jeugdteams, F t/m A op zaterdag 2 september (of zondag 3 september) een oefenwedstrijd gepland gaat worden. Dezen zullen zo snel als mogelijk op de site te zien zijn.
Op zaterdag 9 september begint de competitie weer.

Komend seizoen zal gewoon, zoals al vele jaren NIco Welschen weer het wedstrijdsecretariaat doen voor de jongste jeugd.
Voor de junioren heeft Inge Berlijn het wedsec inmiddels op zich genomen, bereikbaar via het bekende mailadres [email protected].
Beiden veel succes en plezier ermee!
Ik wil graag de vele coaches, managers, trainers, scheidsrechters, begeleiders enzovoort, enzovoort heel veel dank zeggen voor de goede samenwerking in de afgelopen jaren!  Dank jullie wel!!

Sportieve groet,
Mariette.

Gerard Vromans

10-7-2017 @ 20:10:04 |Jíj bedankt Mariëtte, voor al die jaren tomeloze inzet en enthousiasme! Het was erg plezierig om met je "samen te werken". Heel mooie zomer gewenst en groetjes, Gerard