Mededelingen

Kom jij gezellig bij ons achter de bar?

Nieuws afbeelding 3-3-2017
Ben jij die leuke, enthousiaste MHCC ouder?  En wil je wel iets voor de club doen maar het mag niet teveel tijd kosten? Dan is dit je kans. Wij zijn namelijk op zoek naar een aantal gezellige ouders die ons team van bar coördinatoren komt versterken.

Wat wordt er van je verwacht?
Zo'n 6 keer per jaar draai je een barco-dienst van 3 uur.  Als barco ben je het aanspreekpunt voor de barouders uit de teams en zorg je samen met hen dat het achter de bar goed draait en gezellig is. Een voordeel is dat je als barco geen bardiensten hoeft te draaien voor je team.

Dus weet jij van wanten en wil je met ons zorgen dat de bar het kloppende hart van het clubhuis wordt. Meld je dan aan bij Adele Diepenmaat (tel 06 33861799; [email protected] of Joyce Haver (tel. 06-81151226; [email protected]).
Ook als je meer wilt weten, kun je bij ons terecht.