Mededelingen

Wie komt onze trainersgroep versterken?

Nieuws afbeelding 6-9-2016

Voor de ABCD zijn we dringend op zoek naar nieuwe trainers! Ondanks alle inspanningen is het ons helaas nog niet gelukt om het trainingsschema rond te krijgen met de huidige trainers. Het gaat om JC2, JB2, JB3 en MA4/MA5. Welke speler/speelster, ouder of ander familielid is bereid 1 of meerdere uren per week training te komen geven? Enige kennis van hockey is uiteraard fijn, maar het is natuurlijk ook heel belangrijk dat er een trainer staat die gemotiveerd is, het leuk vindt met deze doelgroep aan de slag te gaan en graag iets voor de club wil doen. De club zorgt voor begeleiding (indien nodig) en daarnaast hebben alle trainers onbeperkt toegang tot Hockeyacademie, de site waar complete trainingen klaar staan. Wie o wie gaat de uitdaging aan? Reageren kan via Daan, Sake of Petra ([email protected]).