Mededelingen

Nieuw MHCC-bar feestelijk geopend

Nieuws afbeelding 9-3-2015
Met een druk bezochte bijeenkomst is zondag 8 maart de gloednieuwe bar in het clubhuis van MHCC feestelijk in gebruik genomen. De bar, die in de lengterichting van het clubhuis is geplaatst, heeft nieuwe apparatuur, een speciaal verlaagd gedeelte voor kinderen en maar liefst drie verkooppunten.
De nieuwe bar is het resultaat van weken  en weekenden hard werken door met name de klusgroep van MHCC, de barcommissie en talloze vrijwilligers. Een aantal van hen werd door voorzitter Arjen Veter op het podium gehaald vanwege hun tomeloze inzet; dat waren Dick Schermer, Marcel Baars, Hester Zonjee en Dennis Lind. Voor hen waren er bloemen, cadeautjes en gloedvolle woorden van voorzitter Veter. Rick Buijsingh, die tijdens de verbouwing heeft gezorgd dat de verkoop gewoon door kon gaan, was helaas afwezig, maar kreeg wel waarderende woorden.
Duizendpoot Dennis Lind kreeg vervolgens de eer voor de openingshandeling; hij mocht voor de eerste keer de bel van de bar luiden, waarna met een gezellige borrel de nieuwe MHCC-toog kon worden ingewijd.
Klik hier voor de weergave van de foto's. Helaas is de kwaliteit 'wat minder'...

Arjen Veter

9-3-2015 @ 23:48:46 |Het was een gaaf feest! :)