Mededelingen

Belangrijk: Instructie Verantwoord Alcohol schenken

Nieuws afbeelding 29-11-2013
Beste senioren leden en barhoofden op zaterdag.

Op dit ogenblik zijn we als vereniging druk bezig alles conform de drank en horeca wetgeving te organiseren binnen MHCC. Momenteel hebben we nog een groot gemis aan barvrijwilligers die de beschikking hebben over IVA. Leden en vrijwilligers die zwak alcohol houdende drank schenken dienen het zogenaamde IVA-certificaat behaald te hebben (IVA = Instructie Verantwoord Alcohol Schenken).

Om geen problemen met onze vergunning te krijgen willen we jullie vragen deze test te doen en het certificaat te behalen. Bar-medewerkers zonder dit certificaat mogen geen bardienst (met zwak-alcoholische drank verkoop) meer draaien. Dit klinkt wellicht leuk, maar dat is het niet. Hiermee dupeer je je eigen teamgenoten.

Deze instructie is te vinden via de volgende link: www.nocnsf.nl/IVA
Lees vooraf de instructies goed door, en bij het maken van de test graag de volgende informatie toevoegen.
Dan komt een kopie van jouw certificaat direct ook bij ons binnen.

Dank alvast voor jullie hulp, mocht je toch nog vragen hebben dan kunnen jullie contact opnemen met [email protected].

Namens het Bestuur, Marcel Baars