Mededelingen

Nieuws over Grote Clubactie

Nieuws afbeelding 15-10-2013
De Grote Club Actie is een groot succes!
Onze jeugdleden hebben tot nog toe maar liefst 1.913 loten verkocht! We zijn dus erg trots op onze jeugd die zo enthousiast de loten hebben verkocht!

Verder hebben we nog een aantal loten verkocht via onze online-actie en ook het eerste Superlot is al verkocht.

Superlot
Koop met je team of bedrijf (alleen mag natuurlijk ook) een heus SUPERLOT ter waarde van € 150,00 (hiervan gaat € 120,00 direct naar de club) en maak kans op een spetterend feest ter waarde van € 10.000,00 voor MHCC samen met de DJ's van Radio 538.
Natuurlijk ontvang je als team ook 50 Grote Clubactieloten die je onder de teamleden/werknemers etc. kan verdelen. Daarmee maakt ieder individueel teamlid ook nog eens kans op hele mooie prijzen.
Meedoen? Mail dan met MarcelGreveling: [email protected]

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder