Mededelingen

Erelid Rob Haanappel is 19 augustus overleden

22-8-2013

Op maandag 19 augustus Rob Haanappel, erelid van onze vereniging overleden. Rob was lid van het oprichtingsbestuur in 1967 en heeft in de jaren daarna een belangrijke rol gespeeld in de opbouw van de vereniging. Het laatste contact wat ik met hem had was toen ik hem uitnodigde voor het sloopfeest in November 2010, hij kwam uiteindelijk samen met zijn vrouw, Annemarie Haanappel-Scherpenhuijsen (ook bestuurslid van het eerste uur en erelid) en feliciteerde de club met het besluit voor de nieuwbouw.

Wij wensen Annemarie en hun kinderen Karin, Arnt en Bernd veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Arjen Veter

Voorzitter MHCC

De crematie plechtigheid zal plaatsvinden op vrijdag 23 augustus om 14.00 uur op Natuur begraafplaats Heidepol in Arnhem.

Zie ook bijgaande rouwkaart

Bijlage