Mededelingen

Project ClubCake

Nieuws afbeelding 2-11-2012
Vanaf zaterdag 3 november zal de clubeffort : PROJECT CLUBCAKE van start gaan.
Dit houdt in dat ieder team voor  een zaterdag zorg draagt voor het aanleveren van huisgemaakte cupcakes (formaat muffin) , brownies of cake.
Morgen zal meisjes D1 de kick off hebben, dus kom allen proeven!!
De maand november zal een  try-out maand zijn wat betreft aantal aan te leveren stuks. Voor 1 december wordt een heel bijzondere zaterdag voorbereid, hierover later meer.
De teams worden via de teammanager op de hoogte gebracht, wanneer zij aan de beurt zijn.

Om het een doorslaand succes te laten zijn, zijn wij nog op zoek naar de volgende items :
1.Een plexiglas showcase om de cupcakes hygiënisch te showen en op te bergen.
2.Een los schoolbord( je) om op te schrijven wie al het lekkers heeft gebakken.
3.Een elektrisch kookplaatje (zo lang er geen gascomfort is).
4.Een grote warmhoudketel, elektrisch, waar ongeveer 10 liter in kan.

Bovenstaande zaken hebben we nodig om ons project verder uit te rollen. Want we gaan voor meer gezelligheid op de club en een betrokkenheid van alle leden van jong tot oud!
Hou de site in de gaten en nodig familie, opa, oma en de buren uit om gezellig kopje koffie/ thee of warme choco te komen drinken met iets lekkers erbij!

Meer informatie: (klik op de naam voor een email)

Tjird van Eijken

3-11-2012 @ 11:53:08 |Super het loopt als een trein

Femke Metselaar

4-11-2012 @ 09:06:40 |Enorm leuk initiatief! De kinderen en ouders van M8E2 hebben ervan genoten! Leuk om dit voort te zetten.

Arjen Veter

4-11-2012 @ 16:55:02 |Ze waren heerlijk! Prima initiatief!

Nico Welschen

4-11-2012 @ 17:45:41 |Het was heerlijk zo smorgens vroeg iets bij de koffie , vooral doorgaan !!!!!!!

Linde Kappers

23-11-2012 @ 19:11:26 |JUMMIEE!!!!(L) ^0^ -:-)

Jesper Westra

1-6-2013 @ 19:09:00 |cAKRuDqyeEbYmiVvbjz