Bestuursinfo

Discussietafels in vervolg op de ALV

Nieuws afbeelding 30-10-2012
Op 20 september jl. werd de ALV gehouden in ons clubhuis.
Op de agenda stond ook het in groepen discussiƫren over een aantal stellingen. Dit onderdeel is vanwege tijdgebrek komen te vervallen.
In overleg met de aanwezigen is besloten hiervoor een nieuwe datum vast te stellen.
Deze avond zal gehouden worden op woensdag 7 november om 20.00 in het clubhuis.

Wij hopen op een grote opkomst en zien u graag op 7 november.
Met sportieve groet,
Het bestuur.

Discussietafels:
  1. Clubgevoel; Hoe kunnen we onze vereniging sterker maken. Hoe krijgen we meer betrokkenheid van vrijwilligers. Kunnen we profiteren van groeiende belangstelling voor de hockeysport.
  2. Vervanging kunstgras; Waterveld is mooi maar duur. Ook semiwater is een flinke investering. Wat hebben we nodig. Wat zijn onze sportieve ambities en welk veldtype hoort erbij. Zouden we een contributieverhoging ervoor over hebben ?
  3. Alcoholbeleid op zaterdag; Mag de tap open? Voor wie en wanneer. Of blijft de tap helemaal dicht. En wat vindt  politiek Den Haag. Bottom line: hoe maken we het gezellig op zaterdag.
  4. Financieel; Bedoeld voor leden die het financiĆ«le naadje van de kous willen weten. Hoe zit de balans en begroting in elkaar, waar zijn keuzes te maken. Hoe blijft alles transparant.
  5. Commercieel; Sponsorinkomsten, fondsenwerving en verhoging baromzet. Met elkaar brainstormen hoe kunnen we het maximale uit onze club halen.