Simpel houdt van MHC Castricum !!!

Nieuws afbeelding 9-11-2011
MHC Castricum wordt de komende seizoenen gesponsord door Simpel. Dat houdt onder meer in dat je op jouw club voortaan drinkt uit speciale Simpel bekers.

Bel je schor...
Simpel is een zeer voordelige aanbieder van sim only abonnementen. Simpel is zó goedkoop dat je blijft bellen. En daar word je schor van. Er is al een Simpel abonnement van 100 belminuten voor maar €2,50 per maand. En natuurlijk kun je gewoon je eigen nummer houden, ook als je nu prepaid belt.

Belplafond
Daarnaast is er het Simpel Belplafond. Daarmee stel je heel eenvoudig een limiet aan de kosten die je buiten je bundel maakt. Zo heb je altijd maximale controle over je uitgaven. Handig voor bijvoorbeeld ouders die het abonnement van hun kinderen betalen en niet graag voor verrassingen komen te staan.

Gratis hockeybal
Als je nu klant wordt van Simpel via uitsluitend deze link www.simpel.nl/hockey, of door te klikken op het logo in het rechtermenu, krijg je van MHC Castricum een gratis Simpel hockeybal! Wees er snel bij, want op = op!