Mededelingen

Clinic Dames 1 enorm succes!

Nieuws afbeelding 14-6-2011
Op zondag 5 juni organiseerde Dames 1 een clinic voor alle jongens en meisjes uit de D, E, F en G hockeyteams van Castricum.
Meer dan 70 kinderen trotseerden het slechte weer om in de ochtend een hockeyprogramma af te werken en 's middags een toernooi te spelen.
De dummies, drags, backhandschoten en rebounds werden uitstekend uitgevoerd door de toekomstige sterren van Dames 1 en Heren 1.
Tijdens de lunch kon iedereen weer even opwarmen onder het genot van heerlijke broodjes knakworst en werd Dames 1 het hemd van het lijf gevraagd.
's Middags brak het zonnetje door en werden er onderlinge wedstrijdjes gespeeld. Hoogtepunt van de dag was de overwinning van de jeugd in hun wedstrijd tegen Dames 1.

Naast dat het een super geslaagde dag was is er door het organiseren van de clinic €500,- opgehaald voor het nieuwe clubhuis!
Wij willen dan ook alle kinderen die hebben deelgenomen enorm bedanken! Foto's van de dag zijn te vinden in het fotoboek.

Groetjes,

Dames 1