Mededelingen

Zo gek waren die "oude taarten" nog niet.....

Nieuws afbeelding 26-5-2011

Afgelopen zondag 15 mei hebben de oude taarten van veterinnen A versgebakken muffins, taarten en appelflappen verkocht ten behoeve van nieuw meubilair in en om ons nieuwe clubhuis. Daarbij werden wij geassisteerd door een paar kanjers uit onze eigen jeugdsellectie. De jongere garde hield zich bezig met onder meer de verkoop van lekkere frisse slush puppies. We hebben maar liefst voor € 323,00 aan zoetigheid verkocht. Daarnaast hebben we voor een bedrag van € 968,00 aan machtigingen binnengehaald. Dus voor een totaalbedrag van € 1.291,00 kan het klusteam aan de slag om nieuwe tafels en banken te maken. Dames I heeft een mooie vervolgactie georganiseerd voor de jongste jeugd om nog meer geld binnen te halen voor de inrichting. Wie volgt?

Sponsors, donateurs en zoetekauwen, hartelijk bedankt voor jullie financiele steun namens veterinnen A en de hele club!
(red.: zie ook de foto in de bijlage).
Bijlage

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder