Glashart netwerk levert geld op voor MHCC

Nieuws afbeelding 19-4-2011
De werving van inschrijvingen voor het nieuw aan te leggen glasvezelnetwerk in Castricum is gestart op 10 April. Er wordt uitgebreid over gecommuniceerd (borden langs de weg, stukken in de krant, etc.). De providers KPN, XMS en KickXL informeren u en proberen te overtuigen van het nut van een nieuw glasvezelnetwerk en uiteraard over hun diensten die ze over het glasvezelnetwerk aanbieden.
Het bedrijf wat het glasvezelnetwerk aanlegt, Glashart, heeft een verenigingsactie in bedacht. MHCC wordt gesponsord voor elke inschrijving die via de vereniging wordt aangemeld. Een mooie mogelijkheid om wat extra geld voor de club te werven zonder dat het de leden ook maar iets kost.
Dirk-Jan Dijkman is voor MHCC de contactpersoon, hij zal een aantal zaterdagen op de club zijn om toelichting te geven over het glasvezelnetwerk en de diensten die de providers daarover leveren. Daarnaast kan hij helpen bij het invullen van het aanmeldingsformulier. Laat u informeren en adviseren, bent u overtuigd? Meld u aan via de club en zorg hiermee voor extra sponsorgeld voor het clubhuis. Uiteraard kunnen ook familie, vrienden en buren zich via de club aanmelden en daarmee ook een extra steentje bijdragen aan het clubhuis.
Voor vragen over deze actie of over het glasvezelnetwerk kan je Dirk-Jan ook rechtstreeks benaderen via [email protected] of tel. 06-53863795

Bijgaand de folder en het aanmeldingsformulier (hetzelfde als je ook thuis in de bus krijgt). In het clubhuis komt een doos te staan waar je ze in kan gooien.
Of, beter nog: Geef ze na zijn uitleg rechtstreeks aan Dirk-Jan Dijkman.