Mededelingen

Vind financiele supporters voor MHCC!

Nieuws afbeelding 22-3-2011
Zoals jullie weten is de bouw van ons nieuwe clubhuis in volle gang en zal de basis naar verwachting in juni klaar zijn. Maar dan zijn we er nog niet...
Om het gebouw van binnen en van buiten helemaal af te maken moeten we, zoals wellicht bekend, nog € 50.000,- inzamelen.
Daarvoor hebben we een plan bedacht, dat alléén gaat lukken met jullie enthousiasme en steun! Het uitdelen van pakketjes éénmalige machtigingen door de coaches aan elk teamlid is gebeurd. Daarbij zit ook de bijgaande flyer. De bedoeling is dat elk team probeert om zoveel mogelijk geld in te zamelen. Het senioren, A,B,C en D, E, F of G-team dat het meeste inzamelt krijgt een prijs!
De inleverdatum is uiterlijk 15 april bij je coach.

Wanneer we met z’n allen ons best doen, kunnen we ons prachtige clubhuis helemaal voltooien. Mogen wij op jullie hulp rekenen?
Alvast hartelijk dank voor jullie inzet en heel veel succes!

Heb je vragen of tips?
Neem contact op met de sponsorcommissie: [email protected]

Als bijlage de flyer file + de machtigings file