Hockeyzaken

Winnaars HIP 2010 (Herfst Instuif Partijtjes)

Nieuws afbeelding 26-10-2010 Vrijdag 22 oktober, de dag voor de herfstvakantie was er weer een HIP. HIP is inmiddels een begrip aan het worden op de club bij de jeugdleden en trainers. Vanwege de vele vakantiegangers kunnen de normale teamtrainingen geen doorgang vinden op een vrijdag voor de vakantie. Om toch te zorgen dat we "de thuisblijvers" iets kunnen bieden organiseren we wedstrijdjes van zes tegen zes. Dit noemen we de HIP, KIP, MIP of PIP. Uiteraard afhankelijk van welke vakantie het is.

De winnaars zijn niet degene die het meest scoren of die zo veel mogelijk punten halen. De winnaars zijn juist degene die "het meest eerlijk hebben gespeeld" of die juist samen het leukst spelen. Bij de HIP spelen jongens en meisjes dan ook door elkaar. Ook wordt er tegen andere teams en zelfs leeftijdscategorieën gespeeld.

Op de foto staan de winnaars van de F&1E, 2E&D en ABC deelnemers. Bij deze is iedereen alvast welkom bij de volgende HIP, KIP, MIP of PIP!
Bijlage

Sophie de Bie

26-10-2010 @ 19:35:02 |GAAAAAAAF, jammer dat ik ziek was. Iedereen fijne vakantie & tot volgende week!