Welkom

Hartelijk welkom bij Mixed Hockey Club Castricum! MHCC is een gezellige en open hockeyvereniging, opgericht in 1967 en gevestigd op sportpark Wouterland in Castricum. Het motto van MHCC is "prestatie met plezier". MHCC is een club voor iedereen. Voor jong en oud, prestatie spelers en breedte sporters.

Ons uitgangspunt is hockey, waarbij iedereen kan presteren op zijn of haar niveau. Ruim 700 leden zijn actief bezig met het beoefenen van de hockeysport. Wekelijks trainen en spelen jeugdteams, seniorenteams en trimhockeyers op een fantastische accommodatie met een waterveld en twee zandvelden.

Net als vele andere sportverenigingen draait ook MHCC op de tomeloze inzet van haar leden, hun ouders en een grote groep vrijwilligers. Naast de bediening vanachter de bar, de inzet als trainer of coach, organiseren zij ook diverse toernooien, feesten, clinics en een introductiecursus voor nieuwe leden.

Hebben wij uw interesse gewekt, kom dan gerust eens kijken op onze club! Wij wensen u veel hockeyplezier op MHCC!