Accomodatie

Het sportcomplex van MHCC bevindt zich op het sportpark Wouterland en wordt gedeeld met drie andere sportclubs; rugby, handbal en Jeu de Boules. Gezamenlijk delen deze clubs een groot parkeerterrein en gezamenlijke faciliteiten.

Het hockeycomplex van MHCC is fraai gelegen, modern en multifunctioneel. MHCC beschikt over één waterveld en twee zandvelden. Naast het waterveld ligt ons moderne en sfeervolle clubhuis met goed onderhouden kleedkamers, modern sanitair, een gezellige bar en een dakterras. Het wordt ook regelmatig gebruikt door andere belanghebbenden zoals de Bloedbank, kinderopvang en diverse scholen uit Castricum en omgeving.

Ook in de winterperiode wordt er doorgespeeld met verschillende trimhockey teams en in competitieverband met zaalhockey. Competitiewedstrijden worden gespeeld in diverse sporthallen in de nabije omgeving.